پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

فرشته باغ بهشتم:پارمیس

سوالات مبهم...

1393/8/5 9:10
نویسنده : مامان پپو
351 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بدجوری پیله میکنی و از من سوالات مبهم می پرسی تعداد سوالاتت داره خیلی

زیاد می شه و من گاهی نمی دونم جوابش رو از کجا باید پیدا کنم.

1-مامان چرا لباس مشکی تنم می کنی؟؟؟؟؟

مامان: قصه امام حسین رو برات گفتم و اینکه ما به خاطر این آقای بزرگوار ناراحت هستیم

وووووو....

2- الان امام حسین کجاست داره چیکار می کنه؟؟؟؟

مامان: الان پیش خداست داره به حرفها و کارهای ما نگاه می کنه ببینه ما چند تا کار خوب

و خدای نکرده چند تا کار بد انجام می دیم.

3- مامان الان عمو بیژن هم پیش خداست؟؟؟؟؟؟ داره ما رو نگاه می کنه؟؟؟؟ داره با خدا

حرف می زنه؟؟ پس چرا با ما حرف نمی زنه؟؟؟؟

مامان : آره عزیز دلم.و............     و منو ساعتها توی فکر میبری !!! 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)