پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

فرشته باغ بهشتم:پارمیس

برف بازی 92

1392/10/22 10:16
نویسنده : مامان پپو
630 بازدید
اشتراک گذاری

یه برف بازی نیمه جانانه که ماجراش از این قراره.....

شب قبل به خاطر سرما و بارش برف من و پارمیس رفتیم خونه مامان اینا و من پارمیس رو اونجا جا گذاشتم . در طول روز برف زیبایی بارید و بعد از اداره رفتم دنبال پارمیس. در مسیر برگشت باباجون که زودتر از ما به خونه برگشته بود ، من و پارمیس نقشه ریختیم که به هر زوری شده باباجون سرمایی رو از خونه بیاریم بیرون.

خلاصه به هر زوری شد فرهاد رو آوردیم بیرون . ولی تا دم در خونه. البته اونجا هم بد نبود چون بلندی بود کلی برف باریده بود و همه اونجا جمع شده بودن. من پارمیس و باباجون هم کلی با هم برف بازی کردیم و یه آدم برفی زشت هم درست کردیم و به خونه برگشتیم. به من و پارمیس که خیلی خوش گذشت چون کلی باباجون رو برفی کردیم...

پارمیس در حال ساختن آدم برفی

این عکسو یه آقا پسر کوچولو از راه دور ازمون انداخته. ببخشید واضح نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرتضی
15 اردیبهشت 93 9:35
با سلام به منظور افزايش بازديد کنندگان و همچنين افزايش رتبه گوگل و الکسا لطفا ما را با نام نرم افزار حسابداري قرض الحسنه بايوتک" و آدرس www.biotechsoft.ir در پيوند هاي وبلاگتان معرفي نماييد سپس اطلاع دهيد تا شمارا لينک کنيم با تشکر گروه نرم افزاري بايوتک