پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

فرشته باغ بهشتم:پارمیس

بدون عنوان

1393/3/24 11:52
نویسنده : مامان پپو
138 بازدید
اشتراک گذاری

11 شب بود و پارمیس که دیگه می خواست بخوابه یهو از جاش بلند شد و گفت : مامان دفتر

نقاشیم رو بده میخوام نقاشی بکشم. هر کاری کردم راضی نشد که دست برداره. گفتم فرهاد

دفتر نقاشیش رو بده شاید چیزی به ذهنش رسیده می خواد بکشه.

یه دفعه ازم پرسیدی :  مامان نهذ یعنی چی؟ .....

اول نفهمیدم چی گفتی ، بعد که فکر کردم ، دیدم منظورت ذهن بود .

کلی برات توضیح دادم. در آخر هم یه نقاشی جالب کشیدی که توش چند تا آدم فضایی ، یه

عروس و چند تکه ابر کشیدی. بعدش هم فوری اومدی و خوابیدی. نمی دونم قضیه از چه

قرار بود.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی عسلی
24 خرداد 93 13:59
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ ما اومدی منم خیلی خوشحالم که من و رضوان افتخار آشنایی و دوستی با عزیزانی چون شما راداریم مرصی که سر زدین بازهم بر ما منت بزارید تا ارتباط بیشتری باهم داشته باشیم ما که خیلی خوشحال میشیم پارمیس جان را از طرف من ببووووس
مامان پپو
پاسخ
قربونت عزیزم. شما لطف دارین.