پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

فرشته باغ بهشتم:پارمیس

ادای زیبا و قرآنی کلمات

1393/4/30 10:28
نویسنده : مامان پپو
171 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا نصفی از کتاب روخوانی قرآن 1 رو گذراندی و کلمات قرآن رو با حرکات آنها به شکلی بسیار زیبا و قرآنی ادا می کنی.

هفته گذشته اولین امتحان از روخوانی رو دادی و من با استرس و نگرانی زیاد منتظر نتیجه بودم . وقتی مربیتون با اقتدار و صدای بلند گفت اسم بچه هایی رو که 20 گرفتن رو فقط می خونم بقیه بچه ها برن و حسابی تمرین کنن.

و من نگران و گوش بزنگ بودم

و اولین اسمی رو که شنیدم پارمیس باهوشم بود.  

و تو بدون هیچ چشم داشتی به من گفتی:

مامان دیدی بیست شدم.

آره عزیز مامان ممنونم که همه تلاشتو کردی.

خداوندا به وجود این قرآن آموز نازنینی که به ما عطا کردی افتخار می کنم و شکرگزارم. و از تو میخواهم که در همه مراحل زندگیش به پشتوانه قرآن کریم نگهدار و تکیه گاهش باشی. و راه حق را به او بیاموزی.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان افسانه
30 تیر 93 11:15
همیشه قران کنارتو محافظت باشه دخمل نارو عسل
مامان پپو
پاسخ
ممنون عزیز دلم. با نی نی شما ان شااله