پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

فرشته باغ بهشتم:پارمیس

معذرت خواهی بزرگ

1393/10/8 15:34
نویسنده : مامان پپو
284 بازدید
اشتراک گذاری

از همه شما دوستان و عزیزانم خیلی معذرت می خوام که مدت زیادی نبودم. خصوصا از دختر گلم که این مدت

نتونستم اطلاعات وبلاگش رو به روز کنم. طی این چند مدت اتفاقات زیادی برامون افتاد که اگه فرصتی بشه بعدا

براتون تعریف می کنم.

 

دختر گلم شیرین کاری ها و شیرین زبونی های زیادی انجام داده که شنیدنشون خالی از لطف نیست.

این روزها من و پارمیس تا حدودی تنها زندگی می کنیم و بیشتر اوقات خونه ماگین(مامان خودم) هستیم.

باباجون به خاطر یه سفر کاری مهم به ماموریت رفته و دیر به دیر اونو می بینیم.

در تموم این مدت که بابایی نیست یکدونه خونه ما همه حواسش به منه. چپ و راست از من مراقبت می کنه و همش می گه.

مامانی آمپولت رو زدی؟؟؟؟؟ ( زمانی که سرما خورده بودم)

مامانی قرصت رو خوردی؟؟؟؟

مامانی بده من ظرفها رو بشورم  شما دستت درد می گیره.

و......... کلی از این الطاف که شامل حال ما شده.

پسندها (3)

نظرات (0)