پارمیسپارمیس، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

فرشته باغ بهشتم:پارمیس

پیشرفت تحصیلی

1392/8/29 13:41
نویسنده : مامان پپو
130 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ، تا امروز 7 آیه یاد گرفتی و با اشاره همه رو میگی البته با معنیهاشون. آرزو می کنم در تمام طول عمرت به قرآن انس بگیری. خیلی از این موضوع خوشحالم و همیشه خداوند بزرگ مرتبه رو شاکرم.فرشتهفرشته

خانم سهرابی که مربی قرآن شماست با هر آیه یه شعر زیبا هم بهتون یاد میده........... واقعا ازش ممنونم. خیلی شما رو به کلاس انس داده. اینقدر به کلاس علاقمندی که برای هر جلسه اش لحظه شماری می کنی. راستی اینجا هم کلی دوست پیدا کردیچشمکقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهيمه
29 آبان 92 13:54
سلام مامان گل. خدا ببخشه کوچولوي نازت رو.خوشحال ميشيم به ديدنمون بياين.
مامان پپو
پاسخ
سلام فهیمه جون ممنون از اینکه به ما سر زدی.
آنی جون
2 آذر 92 12:15
شاپرک شیطون من تو باهوشی و خیلی زیبا . من تو و مامان مهربونتو هزارتا میبوسم. دووووووووووووووسستتون دارم.
مامان پپو
پاسخ
سلام خاله آنی گلم. ممنون از این همه نظر لطف. من و مامانم از اینکه یه خاله دلسوز مثل شما داریم افتخار می کنیم. خیلی دوستت داریم.